Nieuwe opleidingen NVC

Op deze site vindt u de nodige info terug betreffende de opleidingen Nucleaire Veiligheidscultuur georganiseerd door ECS vanaf 01/04/2022

Knop met info Sluiten

Welke maatregelen zijn er in kader van COVID-19?

Algemeen zorgen wij ervoor dat er een aantal maatregelen worden genomen (benodigde afstand, verluchting, desinfectie/alcogel, …), rekening houdende met de huidige Covid-19 situatie, om te garanderen dat de opleidingen in zo veilig mogelijke omstandigheden kunnen plaatsvinden, zowel voor alle deelnemers als onze eigen medewerkers.

Een detail van de maatregelen zal sowieso ook toegelicht worden aan de deelnemers bij de start van de opleidingen, zodat dit voor iedereen helemaal duidelijk is.

Vanaf wanneer dienen de nieuwe modules gevolgd te worden?

De 5 nieuwe opleidingsmodules zijn beschikbaar in onze opleidingskalender en dienen vanaf 01/04/22 gevolgd te worden.

Vanaf 01/04/22 kunnen de verschillende opleidingen voor Nucleaire en Technische Zone reeds gevolgd worden. Vanaf 2023 zal ook de Site opleiding beschikbaar worden.